Vraag het aan een theegids

HOE KUNNEN WE JE VANDAAG NOG HELPEN?

Thee & thee-accessoires

Naast onze huidige collectie hebben we het hele jaar door een aantal seizoenstheeën. Als je moeite hebt de thee te vinden die je zoekt, is het mogelijk dat het een thee was die slechts een beperkte tijd beschikbaar is, tijdelijk niet op voorraad is, een andere naam heeft gekregen of met pensioen is gegaan.

Waarom zou een thee met pensioen gaan? Soms wordt het moeilijk om een ingrediënt te vinden of soms moeten we theeën laten gaan zodat we nieuwe kunnen verwelkomen!

Gelukkig komen seizoen- en fanfavorieten vaak terug! Kom snel terug of bekijk onze terugkerende fanfavorieten.

Onze virtuele theegidsen en theegidsen in de winkel bevelen je ook graag een blend aan die het dichtst in de buurt komt van een thee waar je van houdt! Wanneer we theeën met pensioen sturen, proberen we ervoor te zorgen dat er iets vergelijkbaars beschikbaar is in onze collectie.

Al onze theeën bevatten geen suiker, koolhydraten of calorieën. Zelfs onze zoete theeën bevatten geen suiker! Sommige theesoorten mengen we met stukjes fruit die bijdragen aan de resulterende zoetheid in het kopje.

Bekijk voor meer gedetailleerde informatie de ingrediëntenlijsten die beschikbaar zijn voor al onze theeën. Kijk maar naar de ingrediënten op de productpagina van elke thee!

Of je nu op zoek bent naar een weldadige blend of een specifiek ingrediënt, bij ons vind je het! Bekijk onze rubriek thee per benefit voor suggesties voor theeën met ingrediënten waar je je goed bij voelt.

Je kunt ook de zoekbalk op onze homepage gebruiken om specifieke ingrediënten te vinden. Zie je nog steeds niet wat je zoekt? Neem gerust contact met ons op en laat ons weten naar welke ingrediënten je op zoek bent, zodat wij onze theeblenders dat kunnen laten weten!

Helaas hebben we niet voor al onze producten vervangende onderdelen, maar de onderdelen die we wel beschikbaar hebben kun je hier vinden. Houd deze pagina in de gaten, want we werken de voorraad regelmatig bij!

Bestellingen

Zeker weten! Als je op zoek bent naar de beste aanbiedingen voor thee, geschenken en accessoires, bekijk dan hier onze laatste kortingsacties, winacties en samenwerkingen plus details over elke aanbieding en maak je klaar om flink te besparen op fantastische thee.

Soms gaan onze online kortingsacties gepaard met een speciale kortingscode. Slechts 1 kortingscode per klant en per transactie kan worden toegepast op online bestellingen. Voer de verstrekte kortingscode in bij het afrekenen om de korting toe te passen op je winkelwagen. Kortingsacties met een kortingscode zijn niet stapelbaar met andere aanbiedingen en verwijderen alle andere kortingsacties die je in je winkelwagen hebt. 

Voor sommige kortingsacties geldt een minimumaankoop (exclusief verzendkosten) of dat ze niet kunnen worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Voor meer details over een specifieke kortingsactie, zie de kleine lettertjes bij de aanbieding of klik hier om onze huidige en lopende kortingsacties te bekijken.

Kortingen zijn alleen van toepassing op koopwaar voor de volle prijs.

Als je een aankoop in de winkel hebt gedaan of een online bestelling hebt geplaatst vóór de start van een kortingsactie, kunnen we geen prijsaanpassingen aanbieden voor lopende kortingsacties die kunnen worden toegevoegd aan eerdere aankopen buiten de verkoopperiode.

Wij raden je ten zeerste aan om je in te schrijven voor onze nieuwsbrief, omdat dit de beste manier is om op de hoogte te blijven van alle komende aanbiedingen!

Sorry, helaas niet. Ons systeem is ontworpen om bestellingen snel uit te voeren, zodat je ze zo snel mogelijk ontvangt. Dit betekent dat zodra een bestelling is geplaatst, wij deze niet kunnen annuleren, geen van de gekochte artikelen kunnen wijzigen of het verzend- of factuuradres kunnen wijzigen.

Ons doel is om het leven van mensen te verrijken met positivitea, en dit strekt zich uit tot de oprechte liefde die we hebben voor onze thee en thee-accessoires. We staan achter alles wat we verkopen, en we weten zeker dat je je aankoop geweldig zult vinden! Maar mocht dat niet zo zijn? Geen zorgen, als een product of thee niet bevalt of er is iets mis met je bestelling, laat het ons dan binnen 14 dagen weten. We maken het in orde.

Online aankopen
Oeps! Hebben wij ons vergist?
Wij zijn niet perfect, ook al proberen we het. Als we het mis hebben - dat wil zeggen, je bestelling is verkeerd, beschadigd of onvolledig - laat het ons dan meteen weten. We zoeken uit wat er gebeurd is en zoeken de beste manier om het voor je in orde te maken. Easy peasy lemon squeezy.
Niet jouw perfecte kopje thee?
Blijkt dat je toch niet van zoethout houdt? Theepot te klein? Als je je aankoop echt niet voelt, ben je niet gedoemd tot een eeuwigheid van kopersverdriet. We willen dat je net zo veel houdt van wat je koopt als dat wij het voor je beschikbaar maken, dus als je niet tevreden bent met wat je hebt besteld, neem dan contact met ons op en laten we het uitpraten. 

Aankopen in de winkel
Ben je niet blij met je aankoop? Geen probleem. Breng je aankoop en het originele aankoopbewijs binnen 14 dagen terug naar onze winkel en wij vervangen of vergoeden elk artikel dat niet aan je wensen voldoet.

Op onze site accepteren wij Visa, MasterCard, Maestro, American Express en UnionPay creditcards, Apple Pay, Google Pay, Bancontact, iDEAL, Sofort, PayPal, Klarna Pay Later en Puritea Cadeaubonnen.

Om een Puritea Cadeaubon in te wisselen, nadat je je artikelen in de winkelwagen hebt gelegd:

  • Selecteer ‘Afrekenen’
  • Voer in de sectie 'Informatie' je leveringsinformatie in
  • Voer in de sectie ‘Betaling’ bij ‘Cadeaubon’ je cadeaubonnummer in (het 16-cijferige nummer staat in de e-mail)
  • Je kunt het bedrag vervolgens ‘Toepassen’ op je aankoop. Als je kaart niet het volledige bedrag dekt, kun je het resterende bedrag betalen met een andere Puritea Cadeaubon (maximaal 3 cadeaubonnen per bestelling) of met een andere betaalmethode

Maak je geen zorgen! Als je een foutmelding krijgt met betrekking tot je factuuradres, controleer dan of het ingevoerde adres exact overeenkomt met het adres dat aan je creditcard is gekoppeld.

Als je een foutmelding krijgt in verband met risicobeheer, controleer dan of je bestelling na belastingen en kortingen niet meer dan € 1500,- bedraagt, of dat je in de afgelopen 24 uur niet meer dan 4 bestellingen hebt geplaatst (inclusief mislukte bestellingen). Je kunt 24 uur na de laatste mislukte bestelpoging opnieuw proberen te bestellen. Als je nog steeds problemen ondervindt bij het plaatsen van je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Heb je je antwoord niet gevonden? Vraag het aan een theegids.

De beste kwaliteit

Wij importeren alleen de beste thee uit Sri Lanka: geurig, vers en zonder kunstmatige toevoegingen.

SCHRIJF JE IN OP ONZE NIEUWSBRIEF

Ontvang 10% korting op je volgende aankoop én als eerste nieuws en aanbiedingen door je aan te melden voor onze nieuwsbrief.